Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member Murlisssaaaa (:Female/United States Recent Activity
Deviant for 8 Years
Needs Premium Membership
Statistics 13 Deviations 593 Comments 4,727 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!

deviantID

black-rainybows
Murlisssaaaa (:
United States
rawr(;

Current Residence: somewhere over the rainbow
Favourite genre of music: haha pretty much a random assortment of what i think sounds cool (:
MP3 player of choice: itouch is life <3
Shell of choice: hermit crab shell! cuz you can paint em all cutesy [:
Wallpaper of choice: something colorful...
Skin of choice: hmmm.... I would have to say human...
Personal Quote: i told you boyfriend he was gay and he hit me with his purse
Interests
ummm I just really felt like finally updating this, since I come on deviantart like never (but I do look at everything lol I promise). So yeah, junior year sucks monkey butt, but hopefully next year will be better? (: well, it's not so bad anymore, but being grounded is no fun... that will be over next week, so I suppose I can survive till then q: yeah nothing really new- same old boring melissa here (: haha but that's why you love me, right?


right?


LOL


bye now...



okay bye for reals now (:





(I lied this is the real goodbye) <3333333
  • Mood: Llama
  • Listening to: Uptown Get Around- Stereo Skyline (thanks brandon)
  • Reading: um the screen? o.o

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconwhimsical-dreams:
Whimsical-Dreams Featured By Owner Apr 2, 2010   Photographer
:iconnuzzleplz: Thank you for the amazing support!:iconheartballoonplz:


I hope you have a wonderful Easter. :iconhappyeasterplz:
Reply
:iconblack-rainybows:
black-rainybows Featured By Owner Apr 3, 2010
your very very welcome (:
Reply
:iconiardacil:
Iardacil Featured By Owner Jan 19, 2010
Many thanks for :+fav: on my "Aurora Borealis" :snowflake:

All the best wishes.. :)
Reply
:iconx0kira-kirax0:
x0kira-kirax0 Featured By Owner Dec 28, 2009
Thanks for the fav dear :D
Reply
:iconroxannexron:
RoxannexRon Featured By Owner Oct 7, 2009
haha thanks :D
Reply
:iconroxannexron:
RoxannexRon Featured By Owner Sep 24, 2009
:glomp: thanks or the fav!!!!
Reply
:iconiardacil:
Iardacil Featured By Owner Sep 24, 2009
I wanted to thank you so, so much for :+fav: on my "Trying to Find Right Words...". I am so glad you liked it :hug:
Reply
:iconimagine-stock:
imagine-stock Featured By Owner Sep 19, 2009
Someone did say you were hot. With multiple t's and a :3.
Reply
:iconblack-rainybows:
black-rainybows Featured By Owner Sep 19, 2009
hahaha wow... where did they say this?
Reply
:iconimagine-stock:
imagine-stock Featured By Owner Sep 19, 2009
In pic 19 XD
Reply
Add a Comment: